Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Nowe Piekuty Uchwały nr V/24/24 z dnia 27 września 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Nowe Piekuty.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu aktu planowania w terminie 21 dni od daty ukazania się obwieszczenia. Wnioski należy składać na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego, na adres: Urząd Gminy Nowe Piekuty, ul. Główna 8, 18-212 Nowe Piekuty, email: urzad@nowepiekuty.pl, lub za pomocą platformy ePUAP.
Wnioski należy złożyć zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. 2023 r. poz. 2509), dostępnym na stronie: https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20230002509/O/D20232509.pdf
Wniosek powinien zawierać imię, nazwisko i adres zamieszkania lub nazwę i adres siedziby, dodatkowe dane kontaktowe, określenie własności, a także oznaczenie nieruchomości, której wniosek dotyczy.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Nowe Piekuty.
Wójt Gminy Nowe Piekuty
Marek Kaczyński